22 Temmuz 2011 Cuma

NOT ETTİKLERİM

DÜNYAYI NASIL GÖRÜYORUM


Biz dünyalıların ne garip bir durumu var!

Burada kısa bir süre için bulunuyoruz. Niçin geldiğimizi bilmiyoruz, sezer gibi oluyoruz zaman zaman.

Ama, çok derinlere gitmeden, günlük yaşam bakımından başkaları için var olduğumuzu biliyoruz;

Önce, bütün mutluluğumuzu gülümsemelerine ve rahatlarına bağladığımız kimseler için, sonra da, yakından tanımadığımız ama kaderlerine sevgiyle bağlı olduğumuz bütün insanlar için.

İç ve dış hayatımın, ölü ve diri bütün insanların emeğine bağlı olduğunu, aldığım ve halâ almakta olduğum şeyleri, aynı ölçüde var gücümle geri vermeye çalışmam gerektiğini her gün durmadan düşünüyorum.

Azla yetinmek gereğini duyuyorum ve çok kez başkalarına gereğinden fazla iş yüklediğimi düşünüp, üzülüyorum.

Bana öyle geliyor ki, toplumun sınıfları arasındaki ayrılıklar, haksız ve yersizdir; Ayrıca şuna da inanıyorum ki, sade ve kendi halinde bir yaşayış, beden ve kafa bakımından herkes için daha iyidir.


EINSTEIN

1 yorum:

Mima dedi ki...

Mmm..that sounds delicious!Man your blog is so cool!