23 Şubat 2011 Çarşamba

NOT ETTİKLERİM

  • Beni "x" insan hakkında, toplum düzenine aykırıdır diye uyardılar, onu tanıdım, çok insancıl bir insan.

  • Dostlarımın çoğu bana düşman oldu, çoğu düşmanım da dostluğumu kazandı. Yalnızca kayıtsızlar bana sadık kaldılar.

  • Ölümsüz bir yazar, taklitçileriyle ölür.

  • Kime karşı mı düşünüyorum? Onu bana yasaklayanlara karşı.

  • Bazen sesini duyurman için, susman gerek.

  • Gerçek bir taşlama, yaralamaz öldürür.

  • Bir insanın imgelemi ne kadar zenginse, kendilik duygusu o kadar azdır.

  • İnsanı, çalışmayı sürdürmesini, başarıları kadar engelleyen başka hiçbir şey yoktur. Başarılar, sürekli onaylanmayı ve aşılmayı gerektirirler.

  • Ufku geniş olanın önünde, en çirkini açılır manzaraların.

  • Tüm sözcükler tükendiğinde, insan insanı anlamaya başlar.

  • Düşünceler kafa değiştirir ve onların biçimini alır.

  • Dünya normal insanlara göre değil, aksine normalleştirilmiş insanlara çok uygun.

  • Gülmenin yasaklandığı yerde genellikle, ağlamakta serbest değildir.


STANİSLAW LEC

Hiç yorum yok: