10 Şubat 2011 Perşembe

NOT ETTİKLERİM

DÜNYAYI NASIL GÖRÜYORUM

İnsan hayatını, genel olarak, yaradılışın anlamını ya da amacını araştırmak, nesne bakımından saçma gelir bana öteden beri.

Bununla birlikte, herkesin davranış ve yargılarını yöneten bir takım ülküler vardır. Bu bakımdan, rahatlık ve mutluluğa, hiç bir zaman bir amaç gözüyle bakmadım. Böyle bir ahlaksal temel domuz sürülerine yaraşır daha çok.

Yolumu aydınlatan, bana durmadan yaşama sevinci ve cesareti veren ülküler, İYİLİK, GÜZELLİK, ve DOĞRULUK olmuştur.

Aynı inançları paylaştığım, insanlarla birlik olduğumu duymasam, sanat alanında ve bilim araştırmalarında hiç bir zaman ulaşılamayacak bir amaca yönelmesem, hayat bana bomboş gelebilirdi.

Nice insanların her gün ardına düştükleri mal mülk edinme, kolay para kazanma, süslü püslü yaşama, ta çocukluğumdan beri tiksinti uyandırmıştır bende.


EINSTEIN

Hiç yorum yok: