17 Ağustos 2010 Salı

NOT ETTİKLERİM

SEMER HİKÂYESİ

Küçük bir kasabada yaşayan hanımın biri, her pazar günü insanların kiliseye gidişlerini izlermiş. Bir gün, acaba "ben de onlar gibi kiliseye giderek ibadet yapsam mı?" diye düşünmüş ve bir sonraki pazar günü gitmeye karar vermiş.

Ertesi hafta kiliseye gittiğinde bir bakmış herkesin sırtında bir semer var. " Eyvah! bir şeyleri yanlış yaptım" diyerek oradan ayrılmış. Haftaya kendisi de bir semer edinerek ayine gitmiş.


Rahip
yardımcısına dönerek "Ayin bittikten sonra, sırtında semer olan hanıma kalmasını söyle" onunla konuşacaklarım var der.

Herkes gittikten sonra, rahip hanımın yanına giderek, sırtındaki semeri sorar. Hanım, rahibe
"İbadetlerimi evde yapardım, her pazar günü kiliseye giden insanları görünce bende onlar gibi gelmek istedim. Kiliseye geldiğimde bir baktım ki herkesin sırtında bir semer var, o yüzden bende bir tane edindim" der. Rahip sorar "Kızım bende de semer var mıydı?" Hanım "Siz de hem de iki tane vardı" der.


Hiç yorum yok: